ПЕРЕХІД НА ЕЛЕКТРОННІ ТРУДОВІ КНИЖКИ: ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ РОБОТОДАВЦІВ ТА ПРАЦІВНИКІВ
Відповідно до Закону України від 05.02.2021 № 1217-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі», з 10 червня 2021 року в Україні запроваджено обов’язковий електронний облік трудової діяльності працівників.
Головне управління Пенсійного фонду України у Київській області наголошує на необхідності переходу від паперових трудових книжок до електронного формату, шляхом внесення відповідних відомостей до Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.
⚙️ Обов’язки страхувальників (роботодавців):
-
забезпечити електронне ведення трудових книжок працівників;
-
подавати інформацію до Головного управління Пенсійного фонду України;
-
інформувати працівників про запроваджені зміни.
Для зручності кожен працівник може самостійно переглянути дані про свою трудову діяльність через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України:
👉 https://portal.pfu.gov.ua
📌 Звертаємося до керівників установ, підприємств та організацій усіх форм власності:
Сприяйте переходу на електронну форму обліку та забезпечте своєчасне й достовірне подання інформації до Пенсійного фонду.