Фастівська Районна Державна Адміністрація
Київська область
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Оголошення

АНАЛІТИЧНИЙ ЗВІТ МІСТОБУДІВНОГО МОНІТОРИНГУ

СЕЛА ТОМАШІВКА

https://rada.info/upload/users_files/04054642/4c57411eef669bee4557c06cb1ff9b97.pdf

 

ПОВІДОМЛЕННЯ

про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

https://rada.info/upload/users_files/04054642/61dc5e894871cff3c9feb6957df7eb08.pdf

 

ОГОЛОШЕННЯ

про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля

https://rada.info/upload/users_files/04054642/66058731745485b388c024c94906d6e3.pdf

 

ПОВІДОМЛЕННЯ

про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

https://rada.info/upload/users_files/04054642/1186f0053b3dc9c4a61555a4c8feed16.pdf

 

ПОВІДОМЛЕННЯ

про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

https://rada.info/upload/users_files/04054642/7b2930b0b09480102864c16ac30bd5c5.pdf

 

АНАЛІТИЧНИЙ ЗВІТ МІСТОБУДІВНОГО МОНІТОРИНГУ

ТОМАШІВСЬКА ОТГ , СЕЛО ДОРОГИНКА

https://rada.info/upload/users_files/04054642/c53b913078df1d487c32316856853710.pdf

 

ПОВІДОМЛЕННЯ

про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

https://rada.info/upload/users_files/04054642/baa736ed19fb2a465650b29b0d24a93a.pdf

ОГОЛОШЕННЯ 

 про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля

https://rada.info/upload/users_files/04054642/3f1c55e00d55c72fe244d00ad9c0302c.pdf

ПОВІДОМЛЕННЯ

про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАМАР ЕКО-РЕГІОН" 43603524 (повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті) інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля. 1. Інформація про суб’єкта господарювання. Україна, 08292, Київська обл., місто Буча(пн), ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 4, приміщення 9 (місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону) 2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи. Планована діяльність, її характеристика. Облаштування комплексу по обробленню, відновленню, сортуванню та рециклінгу великогабаритних відходів, відходів будівництва та знесення, ділянок для відновлення біовідходів (відходи зелених насаджень) та розведення вермикультури, що буде розташований на території Тарасівської сільської ради Фастівського району Київської області. Комплекс призначений для якісного відбору корисних фракцій із потоку великогабаритних відходів, будівельних відходів, відходів знесення та їх сортування з метою підготовки, в першу чергу, до повторного використання, рециклінгу та відновлення. Виробнича програма підприємства з відновлення відходів становить до 100 т/добу (до 36000 т/рік). Компостування рослинних залишків та органічних компонентів (рослинних відходів, в тому числі опалого листя з можливим додаванням у ході технологічного процесу гною/навозу), проводитиметься для отримання субстрату для вирощування вермикультур, який також використовується як корм для вирощування черв’яків та для виробництва ґрунтосуміші (ґрунту для рослин). Вермикультура вирощуватиметься з метою відновлення відходів зелених насаджень, підвищення родючості ґрунту, одержання високоякісного екологічно чистого органічного добрива, збільшення виробництва якісної сільськогосподарської продукції. Режим роботи комплексу – однозмінний (5 дн/тиж., 8 год/день). ТОВ «КРАМАР ЕКО-РЕГІОН»: тел. +380631353678. Технічна альтернатива 1. Планована діяльність полягає в облаштуванні комплексу по обробленню, відновленню, сортуванню та рециклінгу великогабаритних відходів, відходів будівництва та знесення, ділянок для відновлення біовідходів (відходи зелених насаджень) та розведення вермикультури. Після того як відходи будуть відсортовані, вони передаватимуться спеціалізованим підприємствам, що займаються видаленням або переробкою відходів відповідно до укладених договорів. Відходи деревини використовуватимуться для виробництва деревного палива (щепа/пелети/брикети, тощо) на території планованої діяльності, а відсортовані фракції з великогабаритних відходів, відходів будівництва, ремонту та знесення – для виробництва будівельних матеріалів (блоків ФБС), виробів з бетону та зворотної засипки. Деревне паливо, що утворюватиметься в процесі, планується використовувати як паливо для теплоенергетичного модуля (установки газогенераторної), а газ, що утворюється в результаті, буде використовуватись для виробництва електроенергії та для тигельної печі що переплавляє алюміній. Технічна альтернатива 2. В якості технічної альтернативи 2 Планованою діяльністю розглядався варіант встановлення установки для термічного оброблення відходів. 3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи. Київська обл. Фастівський р-н Тарасівка, Боярська ТГ на території Тарасівської сільської ради 3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності. Боярська ТГ Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1. Київська обл. Фастівський р-н Боярка на території Тарасівської сільської ради. Реалізацію планованої діяльності планується здійснювати на двох орендованих земельних ділянках (загальна площа – 1,2876 га) з кадастровими номерами: 3222486600:04:004:0849 (0,7233 га) та 3222486600:04:004:5035 (0,5643 га), які розташовані в Київській області, Фастівського району, на території Тарасівської сільської ради. Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2. Київська обл. Фастівський р-н Тарасівка, Боярська ТГ на території Тарасівської сільської ради. Не розглядається, здійснення планованої діяльності передбачається на території та в межах конкретних земельних ділянок на підставі договорів оренди землі. 4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності. Загальний вплив на соціальне середовище буде мати позитивний аспект. Облаштування комплексу по обробленню, відновленню, сортуванню та рециклінгу великогабаритних відходів, відходів будівництва та знесення, сприятиме зниженню навантаження на звалища та забезпечить більш ефективне використання ресурсів. Влаштування ділянок для відновлення біовідходів (відходи зелених насаджень) та розведення вермикультури не лише покращить управління біовідходами, але й стимулюватиме виробництво високоякісних органічних добрив та грунтосуміші. Поліпшення загальної соціально- економічної ситуації в районі за рахунок сплати податків у місцеві бюджети, створення нових робочих місць. 5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо). ТОВ «КРАМАР ЕКО-РЕГІОН» в рамках планованої діяльності планується облаштування комплексу по відновленню, у тому числі сортування, рециклінгу та інш., великогабаритних відходів, відходів будівництва та знесення, для якісного відбору корисних фракцій із потоку відходів та їх сортування з метою підготовки, в першу чергу, до повторного використання, рециклінгу та відновлення (відповідно до ТУ У 38.1-43603524-003:2023 «Послуги з відновлення великогабаритних відходів, відходів будівництва та знесення»). При проведенні робіт використовуватимуться спеціально призначені відкриті майданчики з твердим покриттям. Після того як вищевказані відходи будуть відсортовані, вони передаватимуться спеціалізованим підприємствам, що займаються видаленням або переробкою відходів відповідно до укладених договорів, а деякі відсортовані відходи використовуватимуться для рециклінгу безпосередньо на майданчику планованої діяльності. Відходи деревини використовуватимуться для виробництва деревного палива (щепа/пелети/брикети, тощо) на території планованої діяльності, а відсортовані фракції з великогабаритних відходів, відходів будівництва, ремонту та знесення – для виробництва будівельних матеріалів (блоків ФБС), виробів з бетону та зворотної засипки. Деревне паливо, що буде вироблятись в результаті, планується використовувати як паливо для виробництва газу на теплоенергетичному модулі (установки газогенераторної), що використовуватиметься для виробництва електроенергії для власних потреб, для постачання в мережу та для переплавки алюмінію. Переплавлений алюміній буде передаватись спеціалізованим підприємствам відповідно до укладених договорів. Продуктивність виробництва пелет/брикетів – до 15 т/добу, до 4800 т/рік, переплавки алюмінію– до 1,5 т/добу, до 480 т/рік На території комплексу планується компостуваннявідновленнярециклінг відходів зелених насаджень, в тому числі опалого листя з можливим додаванням у ході технологічного процесу гною, з метою отримання в кінцевому результаті субстрату для вирощування вермикультури, який в тому числі використовується як корм для вирощування черв’яків (відповідно до ТУ У 38.1- 43603524-001:2021 «Послуги з утилізації рослинних залишків то органічних компонентів») та для виробництва грунтосуміші. Вирощування черв’яків проводитиметься для утворення органічного добрива та для використання в якості білкових кормів для тварин і птиці (відповідно до ТУ У 01.4- 43603524-002:2021 «Послуги по розведенню черв’яків»). Виробнича програма підприємства з відновлення відходів становить до 100 т/добу (до 36000 т/рік). В процесі діяльності планується задіяти спецтехніку та обладнання підприємства: автомобілі-самоскиди – 1 од, гусеничний екскаватор -1 од., трактор-навантажувач-1 од. До складу матеріально-технічної бази підприємства входить наступне обладнання з оброблення відходів: двохвальний подрібнювач – 1 од., виробничою потужністю від 1000 до 10000 кг/год; шредер одновальний - 1 од., виробничою потужністю 5000-6000 кг/год; щокова дробарка – 1 од, потужністю 2000-3000 кг/год; дробарка для деревини – 1 од, потужністю 5-9 м3/год; дробарка для листя та гілля-1 од, потужністю 1000 кг/год; прес для вторинної сировини- 1 од; прес для формування брикетів та блоків – 2 од; теплоенергетичний модуль (установка газогенераторна)-1 од, тигельна піч потужністю до 1,5 т/ добу – 1 од; генератор потужністю 100 квт-3 од. Для опалення приміщення при необхідності для працівників буде використовуватись буржуйка (паливо – дрова) та електронагрівачі. Кількість робочих місць на комплексі - 35 чол. Час роботи комплексу – 8 год/день (5 дн/тиж.). Водопостачання - потреба у воді на питні цілі забезпечуватиметься привізною бутильованою водою, а для санітарно-гігієнічних та технічних потреб використовуватиметься свердловина, що розташована на території планованої діяльності. Електропостачання об’єкта виконуватиметься відповідно до договору про постачання електричної енергії. Для резервного електропостачання буде встановлено дизель-генератор, який працюватиме при аварійних відключеннях електроенергії. Планована діяльність підлягає оцінці впливу на довкілля згідно Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» (стаття 3, частина 3, пункт 11, абзац 6; стаття 3, частина 3, пункт 2, абзац 3). 6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1. при експлуатації об’єкта дотримуватись нормативів чинного природо-охоронного законодавства; викиди від стаціонарних джерел викидів повинні здійснюватися при наявності Дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря (у відповідності з його умовами) та не перевищувати граничнодопустимих нормативів; не допускати забруднення ґрунтів під час облаштування та експлуатації об’єкту; забір води для потреб комплексу та вивезення стічних вод повинні здійснюватися у відповідності з попередньо укладеними договорами зі спеціалізованими підприємствами; відходи, що утворюються на підприємстві в процесі виробничої діяльності, повинні передаватись іншим організаціям, згідно попередньо укладених договорів, для подальшого зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження, захоронення, видалення; Санітарно-гігієнічні обмеження: експлуатацію об’єкта здійснювати згідно з чинними нормативними санітарно-гігієнічними нормами та правилами; дотримання вимог до організації санітарно-захисної зони відповідно до Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів (ДСП 173-96); рівень акустичного забруднення не повинен перевищувати нормативів шумового забруднення та вібрації на межі встановленої СЗЗ. Інші обмеження: дотримання правил пожежної безпеки. Суб’єкт господарювання бере на себе зобов’язання виконувати всі умови щодо експлуатації об’єкту діяльності, а також ресурсозберігаючі, охоронні захисні та інші заходи щодо умов безпечної експлуатації обладнання, дотримання вимог природоохоронного та санітарного законодавства. При цьому вплив на навколишнє середовище мінімальний і не потребує додаткових екологічних обмежень. щодо технічної альтернативи 2. Аналогічно до технічної альтернативи 1. щодо територіальної альтернативи 1. Відстань до найближчої житлової забудови повинна відповідати ДСП 173-96 «Про затвердження Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів». щодо територіальної альтернативи 2. Територіальна альтернатива планованої діяльності не розглядалась. 7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1. Інженерна підготовка території включає планування твердого покриття на майданчику. Проектні рішення в період облаштування та експлуатації будуть забезпечувати раціональне використання ґрунту та водних ресурсів, а також будуть передбачені захисні та компенсаційні заходи. щодо технічної альтернативи 2. Аналогічні технічній альтернативі 1 щодо територіальної альтернативи 1. Дотримання проектних рішень в період облаштування і експлуатації, що забезпечуватиме раціональне використання природних ресурсів. Передбачити охоронні, захисні та компенсаційні заходи. щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається. 8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля: щодо технічної альтернативи 1. Водне середовище – скид стічних вод в природні водні об’єкти не передбачається. При дотриманні проектних рішень, негативний вплив на водне середовище не передбачається. Геологічне середовище – негативний вплив не передбачається. Клімат і мікроклімат- негативний вплив на клімат і мікроклімат незначний. Атмосферне повітря – такі процеси, як механічне розкладання відходів, можуть випускати пил та інші зважені частки. Компостування органічних матеріалів також може викликати викиди газів, як-от метан та діоксид вуглецю, які є парниковими газами. Також можливі викиди під час роботи спецтехніки, обладнання і установок, генератора та буржуйки. Утворення відходів - в результаті виробничої діяльності утворюватимуться тверді побутові відходи. Відходи тимчасово зберігатимуться у закритих контейнерах на окремому майданчику видалення відходів та передаватимуться на утилізацію та захоронення відповідним підприємствам згідно укладених договорів. Відсортовані відходи, які не підлягають відновленню будуть направлені в місця видалення, згідно укладених договорів. Рослинний і тваринний світ та об’єкти природно-заповідного фонду - об’єкти природного заповідного фонду в районі розташування відсутні. Вирубка зелених насаджень - не передбачається. Соціальне середовище - створення нових робочих місць, надходження коштів у місцевий та державний бюджет. Негативний вплив не передбачається. Техногенне середовище - негативний вплив на техногенне середовище відсутній. Ґрунт – з метою запобігання негативного впливу на ґрунт передбачено тверде покриття на виробничому майданчику, оснащення площадки контейнерами для побутових відходів, що передаватимуться на утилізацію та захоронення відповідним підприємствам згідно укладених договорів. щодо технічної альтернативи 2. Аналогічно до технічної альтернативи 1. щодо територіальної альтернативи 1. В проекті прийняті та враховані санітарно-гігієнічні, протипожежні, містобудівні та територіальні обмеження згідно чинного законодавства України. щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається. 9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”). Друга категорія 11 Інші види діяльності Інші види діяльності: постійно діючі траси і треки для перегонів, тестові полігони для моторизованих транспортних засобів; майданчики для тестування (випробування) двигунів, турбін або реакторів площею 0,5 гектара і більше; шламонакопичувачі, хвостосховища; складування осаду, мулові поля площею 0,5 гектара і більше або на відстані не більш як 100 метрів до прибережних захисних смуг; склади і перевалочні бази металобрухту площею 0,5 гектара і більше або на відстані не більш як 100 метрів до прибережних захисних смуг; об’єкти оброблення відходів, що не є небезпечними, потужністю менше 100 тонн на добу; установки для поверхневої обробки речовин, предметів або продуктів з використанням органічних розчинників, зокрема для оздоблення, друку, покриття, знежирювання, гідроізолювання, калібрування, фарбування, очищення або насичування з витратою понад 150 кілограмів на годину або понад 200 тонн на рік; виробництво і переробка виробів на основі еластомерів; споруди для виробництва штучних мінеральних волокон, виробництво екструдованого пінополістиролу, утеплювачів, асфальтобетону; видобування піску і гравію, прокладання кабелів, трубопроводів та інших комунікацій на землях водного фонду; генетичноінженерна діяльність, введення в обіг та будь-яке використання генетично модифікованих організмів та продукції, виробленої з їх використанням (у відкритій системі); інтродукція чужорідних видів фауни та флори у довкілля; виробництво мікробіологічної продукції; виробництво, утилізація і знищення боєприпасів, ракетного палива та інших токсичних хімічних речовин;" 10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав). Підстав немає 11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля відповідно зі ст.6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059 VII від 23 травня 2017 року. 12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості. Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає: підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності; аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації; надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту; врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення. У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження. Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності. Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля. На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення. У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення. 13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій. У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля. 14. Рішення про провадження планованої діяльності. Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та рішення про зміну цільового призначення земельної ділянки (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”) що видається Центральним Органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері управління відходами (Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України) та Органами місцевого самоврядування . (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення) 15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до Департамент екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації , 01004, м. Київ, вул. Басейна, 1/2-а, dep_eco@koda.gov.ua, (044) 279-01-58, Морозов Володимир Леонідович (найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа) {Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 824 від 14.09.2020

 

 

 

ПОВІДОМЛЕННЯ

про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

https://rada.info/upload/users_files/04054642/96cb7e90f298d2f5028c1342a8c17a6b.pdf

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ

для теплогенеруючих, теплотранспортуючих, теплопостачальних та теплосервісних організацій

https://rada.info/upload/users_files/04054642/85da875802c09d2bd6da3fdc3565723f.docx

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ

для підприємств, установ та організацій – споживачам теплової енергії (лікувальним, дошкільним, навчальним та іншим закладам соціального призначення)

 

https://rada.info/upload/users_files/04054642/57cc833be58e5e96fc2659a3529ddd4b.docx

 

 

ПОВІДОМЛЕННЯ

ПРО ПОЧАТОК ЗДІЙСНЕННЯ МІСТОБУДІВНОГО МОНІТОРИНГУ «ГЕНЕРАЛЬНОГО ПЛАНУ С. ТОМАШІВКА ФАСТІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ», РОЗРОБЛЕНОГО ДП УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЦИВІЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА «УКРНДПІЦИВІЛЬБУД» У 2015 РОЦІ

 

ПОВІДОМЛЕННЯ

ПРО ПОЧАТОК ЗДІЙСНЕННЯ МІСТОБУДІВНОГО МОНІТОРИНГУ «ГЕНЕРАЛЬНОГО ПЛАНУ С. ДОРОГИНКА ФАСТІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ», РОЗРОБЛЕНОГО ДП УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЦИВІЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА «УКРНДПІЦИВІЛЬБУД» У 2018 РОЦІ

 

ПОВІДОМЛЕННЯ

про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО  "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" 24584661

(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля

ОГОЛОШЕННЯ

про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля

Повідомляємо про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, зазначеної у пункті 1 цього оголошення, з метою виявлення, збирання та врахування зауважень і пропозицій громадськості до планованої діяльності ТОВ «БІНФІЛД ЛОГІСТИК»

ПОВІДОМЛЕННЯ

про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД-ПЕТРОЛ" 39641883

(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля

УВАГА!

Посилання для підключення до презентації, яка відбудеться

у онлайн-режимі за допомогою Google Meet, 03.06.2022 року о 16:00 годині

Фастівська районна військова адміністрація проводить презентацію (у онлайн-режимі) матеріалів містобудівної документації «Детальний план території будівництва Великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва від автомобільної дороги Київ‑Чоп (М‑06) до автомобільної дороги Київ-Одеса (М-05) на території Фастівського району Київської області».

Для підключення до «онлайн-конференції» необхідно:

  • з 16:00 до 17:00 перейти за посиланням:

      meet.google.com/oop-izwj-tum

      (код: oop-izwj-tum);

  • перерва 10 хвилин;
  • додатковий час із 17:10 до 18:10 перейти за посиланням:

       meet.google.com/vxm-twfd-ptn

       (код: vxm-twfd-ptn).

Примітка. На мобільному пристрої приєднатися до зустрічі без облікового запису Google або Gmail неможливо, тому, необхідно завчасно створити відповідний обліковий запис.

Як приєднатися до «онлайн-конференції» за посиланням:

  • необхідно натиснути на посилання;
  • необхідно натиснути «приєднатися».

Повідомлення щодо оприлюднення проекту містобудівної документації «Детальний план території будівництва Великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва від автомобільної дороги Київ‑Чоп (М‑06) до автомобільної дороги Київ-Одеса (М-05) на території Фастівського району Київської області» для врахування пропозицій громадськості

Фастівська районна військова адміністрація проводить презентацію матеріалів містобудівної документації «Детальний план території будівництва Великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва від автомобільної дороги Київ‑Чоп (М‑06) до автомобільної дороги Київ-Одеса (М-05) на території Фастівського району Київської області», у зв’язку з воєнним станом в Україні, який був введений  Указом президента України  від 24.02.2022 р. №64/2022, яка відбудеться у  онлайн-режимі 03.06.2022 року о 16:00 годині. Можливість дистанційної участі громадян буде здійснюватися шляхом підключення до «онлайн-конференції» за посиланням, яке буде опубліковане на офіційному сайті (https://fastivska-rda.gov.ua/).

ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ ПРОЄКТУ ДОКУМЕНТА ДЕРЖАВНОГО ПЛАНУВАННЯ ТА ЗВІТУ ПРО СТРАТЕГІЧНУ ЕКОЛОГІЧНУ ОЦІНКУ «Детального плану території індустріального парку «СОЛТАНІВКА» орієнтовною площею 77 га в межах Калинівської територіальної громади Фастівського району Київської області (за межами населеного пункту)»

Оголошення про оприлюдення заяви про визначення обсягу СЕО детального плану території індустріального парку «СОЛТАНІВКА» орієнтовною площею 77 га в межах Калинівської територіальної громади Фастівського району Київської області

Відповідно до Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку» Фастівська районна державна адміністрація оприлюднює для громадського обговорення Заяву про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки ДПТ «індустріального парку «СОЛТАНІВКА» орієнтовною площею 77 га в межах Калинівської територіальної громади Фастівського району Київської області (за межами населеного пункту)» Зауваження і пропозиції до зазначених документів просимо надавати до 10.10.2021 у письмовому вигляді до Фастівської районної державної адміністрації на поштову адресу: 08500, Київська обл., м. Фастів, площа Соборна, буд. 1, E-Mail: fastivraj@i.ua

Зауваження та пропозиції, отримані після встановленого строку не розглядаються.

Заява про визначення обсягу СЕО

 

ОГОЛОШЕННЯ

У звязку із погіршенням епідемічної ситуації спричиненої COVID-19, відміняються громадські слухання  щодо врахування громадських інтересів, пропозицій  та зауважень по розробці  «Детального плану території для будівництва та обслуговування кладовища, площею 10,0000 га на території Гатненської територіальної громади Фастівського району Київської області»,  що розроблений на підставі розпорядження Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області від 26 серпня 2015 року № 456.

Детальний план території

 

ОГОЛОШЕННЯ

У звязку із погіршенням епідемічної ситуації спричиненої COVID-19, відміняються громадські слухання  щодо врахування громадських інтересів, пропозицій  та зауважень по розробці  «Детального плану території для будівництва та обслуговування кладовища, площею 11,7815 га на території Гатненської територіальної громади Фастівського району Київської області»,  що розроблений на підставі розпорядження Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області від 19 лютого 2019 року № 103.

Детальний план території

 

 

ОГОЛОШЕННЯ

До уваги мешканців Фастівського району!

Розпочато процедуру громадських обговорень щодо розроблення містобудівної документації «Детальний план території для індивідуального садівництва земельних ділянок з кадастровими номерами (3221482100:04:005:0114, 3221482100:04:005:0113, 3221482100:04:005:0111, 3221482100:04:005:0112, 3221482100:04:005:0115, 3221482100:04:005:0110, орієнтовною площею 6,00 га в адміністративних межах Дібрівського старостинського округу Калинівської об’єднаної територіальної громади (за межами населеного пункту) Фастівського району Київської області», які триватимуть з 11.09.2021 р. по 10.10.2021 р. за адресою: 08500, м. Фастів, пл. Соборна, 1. Вищезазначена містобудівна документація виконана ТОВ «ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ» на підставі розпорядження Фастівської районної державної адміністрації Київської області.

Детальніша інформація надається у приміщенні та на офіційному сайті (https://fastivska-rda.gov.ua/) Фастівської районної державної адміністрації.

За організацію розгляду пропозицій (зауважень) відповідальний: в. о. начальника відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та екології О. В. Юхта.

Проектний план Калинівська ОТГ

 

ОГОЛОШЕННЯ

До уваги мешканців Фастівського району!

10.09.2021 о 14:00 за адресою: 08500, м. Фастів, пл. Соборна, 1, (4 поверх, каб. 404) пройде процедура громадських слухань щодо розроблення містобудівної документації Детального плану території земельних ділянок з кадастровими номерами 3222486600:04:004:5383, 3222486600:04:004:5386, 3222486600:04:004:5384 для індивідуального садівництва на території Тарасівської сільської ради (за межами населеного пункту) Фастівського району Київської області орієнтовною площею 0,2000 га».

Вищезазначена містобудівна документація виконана ТОВ «ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ» на підставі розпорядження Фастівської районної державної адміністрації Київської області.

Детальніша інформація надається у приміщенні Фастівської районної державної адміністрації.

За організацію розгляду пропозицій (зауважень) відповідальний:
в. о. начальника відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та екології Фастівської районної державної адміністрації О. В. Юхта.

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень