Фастівська Районна Державна Адміністрація
Київська область
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

ФАСТІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ШУКАЄ У СВОЮ КОМАНДУ ЗАВІДУВАЧА СЕКТОРУ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ

Дата: 05.01.2024 11:49
Кількість переглядів: 344

Завдання, які очікують на завідувача сектору з питань державної реєстрації:

1. Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

2. Ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. 

3. Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна. 

4. Формування та зберігання реєстраційних справ відповідно до Закону України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень”.

5. Здійснення прийому документів, поданих для державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців відповідно до Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань”.
6. Формування та зберігання реєстраційних справ відповідно до Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань”.

7.Підготовка інформаційних та аналітичних матеріалів, що відносяться до компетенції сектору.. 

8. Розгляд в установленому законодавством порядку звернення громадян. 

9. Здійснення інших повноважень, визначених законом України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень”, “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” та інших нормативно-правових актів у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Обов’язкові вимоги: 

  • громадянство України;
  • вища  освіта за спеціальністю правознавство;
  • вільне володіння державною мовою;
  • досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року;
  • стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора не менше одного року.

 Умови оплати праці:

  • посадовий оклад – 13719 грн.;
  • надбавка за вислугу років на державній службі на рівні 2 відсотків посадового окладу державного службовця за кожний календарний рік стажу державної служби, але не більше        30 відсотків посадового окладу;
  • доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»;
  • надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»                           (із змінами).

Умови відбору та призначення на посаду:

  • призначення на посаду строкове до призначення на цю посаду переможця конкурсу, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.
  • проходження спеціальної перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, а також посад з підвищеним корупційним ризиком, передбачену Законом України «Про запобігання корупції».
  • Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми .docx , 14.20 Кб ))  на електронну адресу kadry_frda@ukr.net.

За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень